Regulamin

Dane sprzedającego:

Właścicielem Sklepu Internetowego (Sprzedającym), działającego pod adresem www.a9m.pl, jest firma:

KINESIS

Paweł Mioduszewski

ul. Grupy AK Północ 2/31

00-713 Warszawa

NIP 521-277-96-34

REGON 017470422

Multibank 36 1140 2017 0000 4302 1259 5015

Kupujący:

Kupującym jest każda osoba składająca zamówienie na stronie www.a9m.pl, posiadająca zarejestrowane konto lub korzystająca z elektronicznego formularza do zamówień dla osób niezalogowanych.

Składanie zamówienia:

Wszystkie produkty dostępne w sklepie internetowym A9m są wymienione oraz opisane na stronie sklepu. Klienci mogą składać zmówienia bez konieczności logowania lub po zalogowaniu (opcja preferowana) na stronie www.a9m.pl.

  1. Wszystkie ceny podane w sklepie są wyrażone w PLN i zawierają podatek VAT, są cenami brutto.
  2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.
  3. Warunkiem koniecznym do realizacji zamówienia jest dokładne wypełnienie wskazanych pól w formularzu zamówień na stronie sklepu A9m.
  4. Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji zamówienia, jeśli podane informacje są niekompletne.
  5. Każde zamówienie jest potwierdzane automatycznie e-mailem.
  6. W przypadku braku kontaktu z Klientem, zamówienie jest wstrzymywane do momentu wyjaśnienia.
  7. Potwierdzonego zamówienia nie można anulować.
  8. Po otrzymaniu potwierdzenia zamówionego towaru oraz potwierdzenia uiszczenia opłaty za zamówiony towary następuje wysyłka.
  9. Dane osobowe przekazane w celu wykonania zamówienia będą wykorzystywane przez KINESIS jedynie w celach koniecznych do realizacji zamówienia oraz w celach marketingowych i statystycznych (Ustawa o ochronie danych osobowych nr. 133/97, poz.883).

Realizacja zamówienia i formy płatnosci:

  1. Czas realizacji zamówienia – 2 dni robocze – liczy się od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie sprzedającego lub od momentu przesłania potwierdzenia wykonania przelewu e-mailem.
  2. Towar dostarczany jest za pośrednictwem Poczty Polskiej (przesyłki ekonomiczne, priorytetowe) lub firmy kurierskiej.
  3. Czas oczekiwania na przesyłkę wynosi do 14 dni.
  4. W przypadku braku towaru w magazynie Zamawiający jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia może całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która to wydłuża czas realizacji zamówienia.
  5. Do każdego zamówienia dołączany jest dowód zakupu na życzenie klienta.
  6. Należność za zamówiony towar Zamawiający reguluje poprzez system płatności PayU bądź wpłatę odpowiednio wyliczonej kwoty przelewem na konto.
  7. Podczas dokonywania przedpłaty:
    • Należność za zamówienie internetowe należy uregulować przelewem na konto, którego właścicielem jest firma KINESIS, podane w formularzu zamówienia.
    • Na poleceniu przelewu (lub blankiecie pocztowym) w tytule przelewu należy podać numer zamówienia oraz  imię i nazwisko osoby/nazwę instytucji zamawiającej.
    • Zamówienie zostaje przekazane do realizacji w momencie pojawienia się wpłaty na koncie lub po otrzymaniu drogą e- mailową na adres sklep@a9m.pl potwierdzenia wpłaty na konto KINESIS.

Koszty transportu:

  1. Koszt dostawy jest uzależniony od masy zamówienia i instytucji dostarczającej zamówienie (Poczta Polska: przesyłki ekonomiczne, priorytetowe, firma kurierska) i jest obliczany automatycznie podczas składania zamówienia, zgodnie z cennikiem ustalonym przez przewoźnika.
  2. Przy zamówieniach o wartości powyżej 250 zł (brutto) koszt przesyłki kurierskiej pokrywa firma KINESIS.
  3. Od momentu odebrania przesyłki z rąk przewoźnika, odpowiedzialność za bezpieczeństwo oraz stan przesyłki przechodzi na Kupującego.

Reklamacje i zwroty:

  1. Na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny art.2 ust.1 istnieje możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni zgodnie z art.10 w/w ustawy. Jednocześnie informujemy, że w celu dokonania zwrotu niezbędne jest skontaktowanie się z nami pod nr telefonu +48 501 302 708 celem ustalenia warunków zwrotu.
  2. Kupujący ma także prawo zwrócić każdy produkt zakupiony w sklepie internetowym a9m.pl jeżeli:
    • koszt dostawy przekracza zadeklarowaną przy potwierdzeniu zamówienia kwotę
    • czas dostawy uległ przedłużeniu z winy sprzedającego
    • dostarczony produkt jest niezgodny z opisem na stronach sklepu
    • z innego ważnego powodu (szczegóły należy wcześniej ustalić ze sprzedawcą, najlepiej telefonicznie +48 501 302 708).
  3. Kupujący przy odbiorze przesyłki od przewoźnika zobowiązany jest do oceny stanu przesyłki. W przypadku uszkodzenia przesyłki wynikającej z winy przewoźnika Kupujący ma prawo odmówić przyjęcia przesyłki i powinien wypełnić protokół szkody w obecności przedstawiciela przewoźnika.
  4. Kupujący ma prawo wymiany towaru na nowy w przypadku gdy otrzymany towar ma wadę fabryczną. (szczegóły należy wcześniej ustalić ze sprzedawcą, najlepiej telefonicznie +48 501 302 708).
  5. W celu realizacji reklamacji należy:
    • przygotować i odpowiednio zapakować reklamowany towar
    • dołączyć oryginalny dowód zakupu
    • wysłać całość na adres podany w zakładce Kontakt na stronie sklepu A9m.

Ochrona danych osobowych:

Rejestracja w sklepie internetowym A9m oznacza jednocześnie zgodę Użytkownika na pozostawienie danych osobowych, które będą przetwarzane przez KINESIS w celach statystycznych, marketingowych oraz informacyjnych. KINESIS gwarantuje prawidłowe zabezpieczenie powierzonych danych osobowych oraz zapewnia, że nie będzie ich udostępniać podmiotom trzecim bez zgody właściciela danych. W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o uprzedni kontakt z zespołem KINESIS.

 

Udanych zakupów życzy,

Zespół KINESIS